7 Ekim 2012

5 YAŞ...

yazıp yazmama arasındaki kararsızlığım;o kadar çok şeyi atlamama neden oldu ki...yazmadığım,paylaşmadığım,unutulmaya yüz tutmuş öyle şeyler birikti ki...
ama gönlüm bazı anların unutulmasına razı değil sanırım...hem nasıl unutulur ki...ilk okul denememiz,ilk okul maceralarımız...bir de yeni merhaba dediğimiz 5. yaşımız....

O ; artık 5 yaşın da bir okullu...hani en son okula merhaba diyeceğimizi yazmıştım ya...işte o günden bu güne tam 3 hafta geçti...bir iki ağlama olayını ve ben okula gitmesem isteğini saymazsak,her şey yolun da...
okulunu,öğretmenlerini,arkadaşlarını seviyor...özellikle de servisin gelişini kapıda bekliyor(muş)...her ne kadar sabah uyandırıp,okula ben  hazırlayamasam da;haberlerini an ve an alıyorum...


 paylaşım alanları aynı olan 4 anne ve 4 çocuk düşünün...anneler aynı iş yerin de,aynı ofıste...çocuklar aynı okul da,2şer 2şer aynı sınıfta...konuşulan konu sizce ne olur...tabi ki çocuklar,okul-okulun artıları ve eksileri...
bir de klasik haline gelen sabah-akşam telefon görüşmelerimizin var...sabah çocuklar servise binme den önce...akşam da servisten iner inmez,eve adımlarını atar atmaz...
çocuklarımızın heyecanlarına,mutluluklarına bire bir şahit olamasak ta...bu şekil de onlarla günlerini paylaşmaya çalışıyoruz...biliyoruz bunlar ilk günlerin tatlı heyecanları...zamanla onlar kendi düzenlerine,biz de onların yeni düzenlerine alışacağız...ama meraklar,acabalar,keşkeler hiç yüreğimizden eksik olmayacak...


03.10.2012 de benim bitanem,canım oğlum 5 yaşına merhaba dedi...bir yaş daha büyüdü...sınıfın da öğretmenleri ,sınıf arkadaşları ve farklı sınıflar da olsalar da en kıymetlileri ile birlikte mini bir kutlama yaptık :)
kerem'in mutluluğunu görmek, şükretmem için en büyük neden...iyi ki doğmuşsun güzel yüzlüm...iyi ki bizimsin...

bir de ne kadar teşekkür etsem de emeklerinin karşılığını ödeyemeyeceğim güzel insanlar var hayatım da...iyiki varlar...güzel kalplim;yine pastası ile günümüzü renklendirdi...
yakışıklı demir'in ve minik kalbin annesi uzaklardan gönderdiği süpriz ile bizi mutlu etti...
ve çocuklar için hazırladığı süprizler ile hem onları hem de beni mutlu eden güzel insan;çocukların aysii ablası...aysen...

iyiki ;))
iyiki varsınız...

15 yorum:

  1. Kendin gibi tertemiz, pırıl pırıl bir insan yetiştiriyorsun Bahriye. Daha nice beraber yıllarınız olsun hep beraber. Daha güzelleri sizin olsun... Mavişimi yerime öp...

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar keremcim.. hep mutlu olun emi..
    annene de söyle lütfen yazmaya devam etsin.. özledik..

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu yıllara

    salıklık uzun bir ömrü olsun

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı,mutlu nice güzel yaşları olsun yakışıklının :)) Birlikte nice mutlu seneleriniz olsun Bahriye'cim :))

    YanıtlaSil
  5. Nice senelere Keremcim .. sağlıklı uzun mutlu bir hayatın olsun...

    YanıtlaSil
  6. nice yıllara güle güle büyüt oğlunu , okul hayatında da başarılar:)

    YanıtlaSil
  7. nice güzel yaşları olsun Bahriyecim yakışıklının... özletmeyin kendinizi :)

    YanıtlaSil
  8. mutlu,huzurlu,sağlıklı ve suanki gibi güzel yüzünün hep güldüğü bir ömrün olsun Kerem'cim :)
    okul hayatınızda aynı tatlılıkta devam etsin inşallah :)
    şimdi ben senin bu annene ne desemki bilemedim benden yeni yazı bekler ama kendisi açtı arayı iyici çekiver kulaklarını anlaştık mı çaktırmadan :))
    sizii çokkkkkk seviyorum iyiki varsınız öpüyorummm :)

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu senelereee :) Emeği geçen herkesin ellerine yüreğine sağlık. Herşey çok güzel görünüyor. Yakışıklı adamı öp benim için ;)

    YanıtlaSil
  10. güzel yürekli anne al yanaklım ile sana mutlu yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Yakışıklı Kerem'in doğum günü kutlu olsun.Sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah

    YanıtlaSil
  12. O gülücükler Keremin yüzünden hiç eksik olmasın. Tekrar mutlu yıllar :)))

    YanıtlaSil
  13. Aynı size benziyor
    Çok tatlı maşallah
    Nice nice sağlıklı ve mutlu yaşlara
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Mutlu yaslar Kerem ! nice guzel gunler basarilar ve bol kahkahalar diliyorum annesi.. Masaallh yakisiklina..

    YanıtlaSil
  15. yakışıklı kereme nice mutlu yıllar, hepberaber, mutlulukla inşallah...

    YanıtlaSil

eğer bir google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.