15 Ocak 2013

kaldığımız yerden...

döndüm dolaştım yine burdayım...geldim ayrı kaldığımız günleri telafi etmeye.. en son 5 YAŞ hoşgeldin demiştim...ve uğrayamamıştım buralara...öncelikle bizi yalnız bırakmayan,güzel dileklerini bizimle paylaşan herkese teşekkür ederim ;) birlikte,paylaşarak daha nice yaşlarımız olsun...


yazmak istediğim,paylaşmak istediğim,en önemlisi de kayıt altına almak istediğim o kadar çok anı biriktiki...başlamalı bir yerlerden...hem de en renklisinden,en neşelisinden,en güzellerinden...


mesela biz yeni yıla bir hafta kala hoş geldin 2013 partimizi yaptık...anneler ve çocukları olaraktan her gün biraz daha büyüyen dostluklarımızı kutladık...çocuklarımızla eğlenmenin,gülmenin,dans etmenin,hediyeleşmenin tadını çıkardık...onlar sayesin de güçlenen dostluklarımızı kutladık...


* son bir not ilk fotoğraftaki 2013 pastamız için teşekkürler pasta köşem...

8 yorum:

  1. hoşgeldin canım. özletme kendini bir daha bu kadar :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin tekrar.Hoş bende pek uğrayamıyorum ama insan özlüyor dimi :)

    YanıtlaSil
  3. Yazmak isteyip te yazamamak! En kötüsü de bu! Başlamalı biryerden..
    Hoşgeldiniz, umarım bizde başarırız dönmeyi :))

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin canımmm :) iyi ki geldin gözümüz gönlümüz şenlendi :) çocukların coşkusu ve heyecanı hala gözlerimin önünde çok güzel bir etkinlikti herşeyi ile harikaaaaaaaaaaaaa :) seviyoruz sizi ayrılmak yok bir daha söz mü hep buradasınız anlaştık mı :)

    YanıtlaSil
  5. canımmm yakışıklıyı çok öpüyorum, tekrar tebrik ederim, ellerine sağlık, çocukmenüsü harika görünüyor, aslında yaş günleri için çocukların sevdiklerini yapmak çok iyi fikirmiş, biz poğaça kurabiye yapıyoruz büyükler için...

    YanıtlaSil
  6. canımmmmm nerelerdesın cokcokcok mrerak ettım senıııı

    YanıtlaSil
  7. yazı eskı olsada ne guzel bır etkınlık olmus boyle. Hepsi cok tatlı cocukları cok sevıyorum sanırım. :)

    YanıtlaSil

eğer bir google hesabınız yoksa NAME/URL yazan kısma isminizi yazıp URL'i boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz.